Piktori kumanovar, Muhamet Idrizi, hapi ekspozitën personale në Tetovë “Impresione Abstrakte”

Impresione apstrakte titullohet ekspozita personale e piktorit kumanovar MUHAMET IDRIZI e cila u mbajtë në pragë të festës së madhe kombëtare , ditës së flamurit në shtepin e kulturës në Tetovë me datë 27.11.2020. Për ekspozitën shkruajti profesor Jovan Shumkovski

Nga pozicioni i vëzhguesit, prodhimi artistik i Muhamet Idrizi duket se në thelb i kundërvihet një sfide të madhe pikturimi. Krijimi i veprave në frymën e praktikave abstrakte të pikturës është si të zhvillohej një betejë mes Titanëve. Të jesh i vetëdijshëm për veprat e Pollock, DeKuning, Kandinsky ose të artistëve tanë si Xhevdet Xhafës apo Petar Mazevit dhe të angazhohesh me vetëdije në një azhurnim të sinqert të atyre përvojave dhe praktikave abstrakte ajo është si një detyrë e pakapërcyeshme e pikturës. Pa qenë i domosdoshëm për tu krahasuar me askënd, Muhameti duket se me mendime të thella dhe guximshëm i ka përdorur cilësit e tij: aftësitë e pikturës, lehtësinë e krijimit dhe dashurinë për natyrën. Thjesht dhe pa mëdyshje Muhameti është i përkushtuar në perceptimin e natyrës / natyrës së tij. Të cilës aq sa i mori, i kishte premtuar, se do t’i kthente asaj përmes pikturës në mënyrë të dyfishtë. Dhe prej andej, kanavacat e tij janë pjesë e natyrës, natyrës abstrakte ose peizazhit abstrakt.                           Dorëshkrimi i tij kërkon eksperimente me një gamë të gjerë ngjyrash dhe aftësish. Lirinë dhe talentin që ai zotëron prodhojnë efekte të pabesueshme artistike që lënë lehtësisht gjurmë furçash dhe piktura në pëlhurë. Ai nuk përcaktohet me synimin për të kopjuar natyrën dhe me vetëdije hyn në interpretimin e një dorëshkrimi artistik të lirë dhe modern. Shprehja moderne ose postmoderne në këto piktura është shumë e rëndësishme për të. Ai nuk mendon se po devijohet nga e vërteta, sepse abstrakti nganjëherë mund të jetë shumë afër reales. Besoj se peisazhet janë imazhe të bukurive dhe pasurisë së vendit tone. Me ndihmën e furçës dhe ngjyrës, jepen pamje të mahnitshme, qielli i bukur, gjethet e bukura të luleve të shqyera, siluetat e kodrave me ngjyra primare dhe intensive me ngjyra të mahnitshme. Muhamet Idrizi ndihet i sigurt me këtë drejtim të lirë (dorëshkrim) të pikturës, peisazhit abstrakt. Ai thjesht e shijon lojën abstrakte ose kjo i jep kënaqësi të madhe kur krijon këtë prodhim pikture. Ai beson se këto piktura mund të arrijnë tek publiku profesionist dhe kolegët përmes kënaqësisë jo të fshehur që ata japin në shikim të parë.

Për Muhamet Idrizin, bukuria e natyrës është e përjetshme. Bukuria e pikturimit është e përjetshme. Bukuria e saj është përjetësuar përmes pikturave dhe ngjyrave, dhe ai beson në bukurinë e përjetshme të natyrës, ai beson se bukuria është ajo që do të shpëtojë botën…

Ose pikturat e tij të paktën do të kontribuojnë pak që njerëzit të duan bukurinë e natyrës, të ruajnë natyrën … për të ruajtur botën.

 

Profesor Jovan Shumkovski